Gume za traktore aute zimske gume letnje traktorske RUMA GUMA
extra
POCETNA GUME AKUMULATORI ULJE I FILTERI USLUGE KONTAKT
Gume za traktore po extra cenama MITAS CULTOR SEHA,RUMA GUMA auto-gume####### GUME ZA TRAKTORE ANDRIJEVIC COMPANY Glavna 242 Ruma prodaje auto-gume,gume za teretna vozila,traktore,prikolice,bicikle,ulje,filtere,lopte,cizme::: extra povoljne cene ::: na akciji traktorske gume:::::::: SUPERKING:::::::: EXTRA POVOLJNE CENE ::::::
TIGAR LETNJE GUME

SAVA LETNJE GUME

GOODYEAR LETNJE GUME

CARGO GUME

KAMIONSKE GUME

DAMPER GUME

AKUMULATORI

ULJE I FILTERI

TRAKTORSKE PUTNICKE KAMIONSKE GUME

Andrijevic Company
Gume za automobile,traktore,prikolice
MITAS CULTOR SEHA PETLAS TRAYAL BILAS
SAVA TIGAR RIKEN VIKING KELLY

gume

   GLAVNA 242 ,RUMA   TEL:022/473-325  022/431-427 Mob:063513217

KAMIONSKE GUME

BESPLATAN SKYPE POZIV

Prodaje putnicke,poluteretne,kammionske,traktorske,pneumatike za radne mašine,bagere,filtere I  ulje

Tracking hits
Letnje gume

letnje gume

Auto-gume

Cargo gume

Traktor gume

Kamion gume

Damper gume

4X4 gume

Michelin  

Goodyear

Goodrich

Debica

sava
Share on Facebook
Share on Twitter
Share via e-mail
Share on Delicious
Share on Google Bookmarks
Share on Digg
Share on LiveJournal
Share on Newsvine
Share on Reddit
Share on Stumble Upon

                                                                           Gume

Smatra se da se u normalnim uslovima oko 70 posto snage dostupne na osovinama prenese na vucu. Gume su medij preko kojeg se ta snaga prenosi na tlo.

Prepumpane gume lakSe brazdaju meko tlo, smanjuju trakciju, troSe se neravnomerno i uništavaju sam materijal gume.

Kod guma koje nisu dovoljno napumpane povecava se istrošenost bocnih strana gume i povecava se verovatnoca bocnih deformacija i skliznuce gume sa naplatka.

Gume treba napumpavati na preporuceni pritisak od strane proizvodaca shodno teretu koji guma nosi.

Saveti:

Ne prelaziti maksimalno dopušteno opterecenje gume

Redovno proveravati pritisak u gumamaPreporuka za pritisak napisane na bocnoj strani gume su maksimalni pritisci za maksimalno opterecenje.

Korišcenje ovih pritisaka za opterecenje manje od maksimalnog može loše uticati na ucinak

Uvek pumpati gume na istoj osovini na isti pritisak.


1. Šta je "E"oznaka? "E"oznaka znaci da guma poseduje odgovarajuciE sertifikat (homologaciju)i da zadovoljava propise Evropske unije o deklarisanju kvaliteta auto gume.Ova oznaka se sastoji od slova „E“ ili „e“ i broja koji je uokviren krugom ili kvadratom, nakon cega sledi još jedan brojpod kojim je sertifikat zaveden. Uokvireni brojje šifra zemlje koja je izdala E sertifikati nema veze sa kvalitetom pneumatika. Oznaka za Srbiju je E10.

2. Šta je oznaka DOT na gumi? Mesto i datum proizvodnje.Obeležava se brojem koji stoji pored oznake DOT na bocnoj strani pneumatika. DOT se sastoji od dva broja. Prvi oznacava fabriku gde je proizvedena a druga cifra (koja se sastoji od cetiri broja)oznacava nedeljuigodinu proizvodnje pneumatika. Na primer, ukoliko je DOT broj na gumi 3808 to znaci da je guma proizvedena u 38. nedelji 2008.Krajnji rok u kome se pneumatici smatraju novim i kao takve se mogu prodavati je 6 godina, naravno ukoliko supropisno skladištene. Ovo je preporuka svih vodecih proizvodaca i medunarodnih institucija koje imaju veze sa gumama.

3. M+S standard (eng. Mud and Snow) - M+S standardodnosi se samo na geometriju šare i podrazumeva daje 25% (i više) kontaktne površine otvoreno.Ovo zapravo znaci da bilo kojeg pneumatika cija šara ima navedene geometrijske karakteristike mogu biti M+S pneumatika, bez obzira da li su one po svom sirovinskom sastavu i drugim osobinama. za sve sezone, zimske gume ili letnje gume.

4. Oznaka pahuljice - omogucava kupcimada u velikoj ponudi M+S gumalakše izaberu one koje su namenjene za vožnju u pravim zimskim uslovima. To znaci da ce vam pneumatici sa oznakom pahuljice obezbediti drasticno bolje vozne karakteristike i ponašanje na niskim temperaturama, po bljuzgavici i snegu, od guma koje nose samoM+S oznaku.

5. Indeks nosivosti ili LI (Load Index) je numericki kod koji odgovara maksimalnoj težini koju guma može da podnese. Indeks nosivosti na gumama koje imate na vašem vozilu pomnožen sa 2 mora da odgovara ukupnom opterecenju pogonske osovine vašeg vozila.


6. Indeks brzine (eng. Speed Index) -je alfabetski kod koji odgovara maksimalnoj brzini koju guma može da podnese.


7. Dubina šare - je vertikalni raspon od vrha šare do dna najdubljeg kanala na gazecem sloju. Kod novih guma iznosi oko 8 mm, dok je kod pravih zimskih guma oznacenih pahuljicomi veca.U Srbiji se dubina šare izražava u milimetrima, a prema pravilniku ZOBS-a zakonski obavezna minimalna dubina šare za M1 vozila iznosi 1,6 mm za letnje gume i 4 mm za zimske gume.


8. Pritisak u gumama - ukoliko je pritisak u gumama 20 posto manji od propisanog, njihov rok upotrebe može biti do 30 posto kraci. Ispravan pritisak u gumama ne odreduje vrsta i dimenzija guma, vec opterecenje vozila i stil vožnje, tj. brzina. Da biste saznali koji je ispravan pritisak za vaše vozilo, potrebno je da proverite karticu proizvodaca automobila koja se najcešce nalazi sa unutrašnje strane vozackih vrata ili poklopca za gorivo, unutar pregratka za rukavice ili ispod haube, na kojoj se pored vrednosti pritiska nalaze i preporucene dimenzije guma.Pritisak se proverava kada su pneumatici hladni, jer se tokom vožnje pritisak u njima povecava kako raste njihova temperatura.


9. Tubeless ventil - Veoma mali i relativno jeftin, ali veoma bitan deo kada je u pitanju bezbednost i trajnost pneumatika. Njegova uloga je da održi pritisak u gumi i preko njega je jedino moguce menjati i prilagodavati velicinu pritiska u gumama. Kapica ventila takode mora biti u dobrom stanju jer predstavlja dodatni cep i sprecava da u ventil udu prljavština i vlaga.


10. „Run flat“ pneumatici - pneumatici koje su dizajnirani na takav nacin da ne ispuštaju vazduh kada se probuše, cime omogucavaju da nastavite da vozite ali smanjenom brzinom (do 90km/h) i ne duže od 150-300 km u zavisnosti od vrste pneumatika.






Call Viber